lördag 9 februari 2013

Nätkärlek till er bokbloggare!


Sällar mig också till dem som väljer att dela ut lite extra kärlek, motarbetar näthatet genom att dela ut lite kärlek och omtanke!

Den första bloggen är malins bokblogg, av den enkla anledningen att hon startade det här med att dela ut nätkärlek bland bokbloggarna (vad jag förstår). Det är fint gjort och jag är så glad att det finns flera som hängt på. Bra initiativ!

Den andra bloggen blir Bokföring enligt Monika, vi delar ett intresse när det gäller Stephen Kings böcker och jag följer hennes blogg. Den är fin, strukturerad och hennes månadssammanfattningar med hennes litterära resor är fantastiska!

Jag har så svårt att välja ut en tredje, det finns så många fina bloggar där ute och jag hoppas att alla som läser det här tar åt sig. Du är en fin människa och förtjänar respekt och omtanke!

Ni vet hur man säger "många bäckar små...".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar