onsdag 2 januari 2013

Sammanfattning december

I december månad hann jag läsa:
Strindbergs stjärna - Jan Wallentin
Societetens paradis - Anne Herries, Nicola Cornick
Vila i frid - Sofie Sarenbrant
Drömmen förde dej vilse - Anna Jansson

4 böcker varav 0 stod med på Läsplaneringen 2012

Den bästa boken var Societetens paradis, jag är såld på historiska Harlequins helt klart. 

Månadens besvikelse måste jag säga var Strindbergs stjärna, jag hade inte höga förväntningar men ändå hade jag väntat mig lite mer. 

Mest förvånande eller uppseendeväckande var nog Anna Janssons bok, efter att ha läst den förra så hade jag mycket låga förväntningar men fick ändå något som liknade en riktig mordgåta.

Summan av kardemumman är en klen månads läsning, men om man ser till vilken månad det faktiskt är så är det väl inte så konstigt. Den här månaden har jag utfört alla måsten och sedan tagit det lugnt, helst framför en film. Så något positivt är att jag i alla fall hittat ett par nya filmer som jag verkligen gillade (som The Holiday och The proposal (även om jag egentligen inte är så förtjust i Sandra Bullock)). 

Bättre läslycka nästa månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar