måndag 1 oktober 2012

Lite mera höstplaner

Året rusar fram, som en virvelvind sveper den mig med sig och jag har inget att säga till om. Jag åker med och försöker göra bästa möjliga av det helt enkelt.
Trots att livet rusar förbi så hade jag ändå en del planer jag tänkte dela med mig utav och förhoppningsvis genomföra:

Oktober:
- Dela med mig av spännande utgivningar i november, inbundet och pocket, i genrerna deckare, thriller, roman, fantasy, sci-fi och blandat.
- Fortsätta med Bokhyllans medlemmar

November:
- Spännande utgivningar i december
- Kanske ha en julklappstips-special
-Upprätta länklista till andra intressanta bokbloggar
-Filar på en egen utmaning i stil med 30 days, kanske är klar för att introduceras nu.

December
-Spännande utgivningar i januari
-Göra en ny läsplanering
-Uppföljning av den gamla läsplaneringen
-Årets bokslut
-Utlottning inför julen
- Ändring av bloggdesign (förhoppningsvis).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar