söndag 22 januari 2012

Bonbonnière - Christina Karlsson

"När vältagna, vackra foton gifter sig med eftertänksamma haikudikter, så kan det hända att själen breder ut sina vingar och sveper iväg med stora vingslag bland ljus och mörker. Vi hoppas du får en upplevelserik resa!"

Jag fick den här boken och det är jag mycket glad över. Det är underbara bilder kombinerade med ännu bättre texter. Det må vara lite text men det är inte kvantitet utan kvalitet som räknas. 
Jag har ännu inte bestämt mig för vilken text som är min favorit men jag har ett par som jag återvänder till.  


Titeln har utgått ur adlibris sortiment, men det är värt mödan att försöka få tag på ett exemplar på annat håll. Klicka här för att komma till bokens produktsida på Adlibris ändå. 
För att hitta boken på Libris - klicka här

Jag rekommenderar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar