måndag 14 oktober 2013

Ny bok i hyllan!

Beskrivning från Adlibris:
"Sexual hunger; demonic violence; sinister logic - the lethal components of a deadly formula driving a psychopath in the grip of an unimagin-able delusion; a boastful killer who sends the police tormenting notes; a tortured, torturing monster who finds ultimate pleasure in viciously murdering happy families, and calls himself...The Red Dragon."

Det är den svenska versionen av Röd drake som jag fått tag i, men beskrivningarna jag hittar är på engelska. Så det får duga!
Thomas Harris kriver så bra, ska bli kul att få läsa den.

4 kommentarer:

  1. Åh! Ser att du läser Häxans dotter! Ska bli roligt att höra vad du tycker. Jag läste om serien för ett tag sedan och blev verkligen kär i de första böckerna igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är så bra! Ska nog läsa om hela serien tror jag :)

      Radera
  2. Jag bytte till mig Röd Drake för ett tag sedan och kan för mitt liv inte komma ihåg om jag redan läst den eller bara sett filmen, Hannibal och när lammen tystnar vet jag att jag läst för länge sedan men denna....? Jobbigt att vara virrig ;)

    SvaraRadera