tisdag 20 augusti 2013

Massor med nya böcker!

Postutdelaren fick verkligen kämpa idag, se bara vad mycket böcker jag fick: (!)


Flickan från ingenstans - Justin Cronin
Efter massor med rekommendationer kunde jag inte stå emot längre. Jag måste ha den. Tänkte låna på biblioteket men allvarligt: se hur tjock den är! Det kommer ta mer tid än de veckor som man får ha böcker hemma (misstänker jag i alla fall).

A game of thrones - George R. R. Martin
Har försökt låna på bibblan, men kön verkar oändlig. Så jag slog till och köpte ett eget ex så kan jag gotta mig under hur lång tid som helst!

Anmäld försvunnen - Debra Webb
Pojke saknad - Rita Herron
Dubbla hemligheter - Mallory Kane
Det förflutnas makt - Debra Webb
Brottsplats: Widow Creek - Carla Cassidy
Förlorade år - Debra Webb
Timmen före gryningen - Rachel Lee
Hayleys längtan/Ändrade planer - Fiona Lowe/Scarlet Wilson
Lexis hemlighet/Bara en månad - Melanie Milbourne/Annie Claydon
Kärleksbiten/Ovan molnen - Molly Evans/Meredith Webber
Mia och Luca/En perfekt flirt - Amy Andrews/Kate Hardy
I väntan på den rätta/Tillträde förbjudet - Leonie Knight/Alison Roberts
Allihopa från Harlequin, kan knappt vänta innan jag får börja läsa dem!

Fick även en 5-årskalender:
Så vackert med förgyllda kanter! Hade ingen aning om det när jag beställde den så det blev en trevlig överraskning :)

6 kommentarer:

  1. Oj, den stackars postmannen :) Men vilka skatter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, måste nog ge människan en julklapp! Visst verkar det lovande? :)

      Radera
  2. O my god!! Jag väntar på att boken Flickan från ingenstans ska komma ut på bibliotek men jag kommer nog aldrig att hinna läsa klart den innan lånetiden går ut! Kanske får överväga att köpa den;).

    SvaraRadera
  3. Du har helt underbar läsning framför dig med Game of Thrones :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det! Nu blev jag såklart jättesugen på att kasta mig över den direkt! ^^

      Radera