onsdag 26 juni 2013

Packar

Det största problemet när man packar är följande: Vilka böcker ska jag ta med? Och hur många böcker ska jag ta med?

Jag blir bara borta i lite drygt en vecka, men ändå! Tänk om man hamnar i ett riktigt läsarstreak och så tar böckerna slut!

.....


Då kanske man måste köpa en ny bok....


Mohaha...

Eller två....

*Onda ögat från sambon*

Eller kanske inte..... ^^


Vill ha med mig en Agatha Christie och en engelsk klassiker. Så långt har jag bestämt mig, sedan är det frågan om vilken Christie, och vilken klassiker och sedan vilka de andra böckerna ska vara och hur många jag ska ta med.

Jag har (som ni kan se på bilden) gjort ett första urval. Sedan blir det väl ett andra... och ett tredje...

Ja, ni ser ju var det här är på väg. Lär ju få ta med mig en extra resväska så som jag håller på ;)

4 kommentarer:

  1. Haha känner igen det, en av anledningarna till att jag började med e-böcker.

    Låt Vindens namn följa med, den är definitivt läsvärd :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag funderar på att börja med e-böcker :P Tack för tipset!

      Radera
  2. Skratt. Onda ögat får jag också rätt så ofta;). Börjar också fundera på e- böcker, så praktiskt när man åker bort.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det är de bra på att dela ut ;) Eller hur! Och ibland delas ju en del ut gratis, för att inte tala om bibliotekslånen!

      Radera