måndag 4 mars 2013

Har redan klarat en av utmaningarna för året!

Utmanade mig själv att läsa 7 böcker av, för mig, helt okända författare. Jag hade uppenbarligen ingen bra koll på hur mycket nya författare jag faktiskt tar mig an för jag klarade målet väldigt fort.
Tror nästan jag läser mer okända författare än kända!
Hur går det för er med era utmaningar?

Jag jobbar fortfarande på utmaningen med att läsa minst 70 böcker i år, och baserat på att jag läst mer än 10 böcker bara i februari så ser det himla ljust ut på den fronten också. Det kan bli riktigt bra det här och jag är faktiskt inne i en av de bästa läsmånaderna jag haft. Förstår inte riktigt hur det gick till men det känns himla bra att ha kunnat få till så pass mycket läsning.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt :) Jag insåg oxå att utmaningen att läsa för mig nya författare är så enkelt när det är väldigt många nya författare man läser på ett år! :P Betydligt mer nya än gamla! Om man inte hittar många serier där det redan har kommit ut massa böcker :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig helt och fullt! Utmaningen kanske skulle ligga i att läsa ett antal böcker av en författare som man faktiskt redan har läst något av tidigare? ^^

      Radera