onsdag 11 juli 2012

Day 23 – A book you wanted to read for a long time but still haven’t

Står mellan två val, ett som jag tänkt på länge men mer sporadiskt och en som jag tänkt på mycket men bara under en kortare period.




Den första är Förnuft och känsla av Jane Austen, jag har haft den i min hylla väldigt länge och än så länge står den bara och samlar damm, men jag vill verkligen läsa den!
Men varför blir det aldrig av? Det kommer hela tiden små saker ivägen, andra böcker och sådant.







Den andra är Iakttagelserna av Jane Harris, såg den för inte så länge sedan och blev mycket intresserad. Så efter mycket om och men så köpte jag den på rea, bara för att ställa in den i bokhyllan och där har den fått stå, det blir helt enkelt inte av. Något som är lite tragiskt.





Men men! Året är inte slut ännu och en av dem ska jag nog hinna njuta av innan året är slut!

1 kommentar:

  1. Iaktagelserna har jag också i bokhyllan, men jag har heller inte läst den en. Men ska nog göra det snart, för den låter bra! :)

    SvaraRadera