måndag 4 juni 2012

Vill ha nya Adlibris Letto!

Nya Adlibris Letto, vad mer kan man önska sig?

Jag har länge varit emot läsplattorna då jag håller fast vid de traditionella böckerna, ofta med motivationen att en läsplatta är klumpig, seg, svår att läsa på och att det är dyrt.
Den här verkar inte klumpig, seg eller svårläst. Dyrt? Nej inte direkt verkar det som, men däremot så kan e-böckerna kosta mer istället. Vilket jag tycker är lite synd.
Mina argument faller med den här läsplattans lansering. Kommer jag falla offer för frestelsen?

LÄS MIN ANVÄNDARRECENSION! KLICKA HÄR!

7 kommentarer:

  1. Går den att använda till de E böcker som finns att låna på bibban ???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tydligen, men jag känner mig inte helt säker. Skulle ju vara galet dåligt om den inte gjorde det.

      Radera
  2. Hej,

    Ja, läsplattan Adlibris Letto är inte låst till någon enskild aktör så att t ex låna från biblioteket funkar ;D!

    Hälsningar
    Anna

    SvaraRadera
  3. http://bookeen.com/en/cybook/odyssey

    Borde vara denna? I så fall, bra pris idag (1 095 kr den 5:e juni)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser ut som den! Ja det är ett otroligt bra pris!

      Radera
  4. Har nu testat letton och skrivit en användarrecension, läs den här: http://bokrecensionernu.blogspot.se/2012/06/anvandarrecension-adlibris-letto-2012.html

    SvaraRadera