lördag 5 april 2014

En veckas bloggpaus blir det här!

Jag tänker köra på på det lyckade koncept jag testade i början på året: en veckas bloggpaus. Under en veckas tid går jag inte in på bloggen, jag kollar inte andras bloggar och jag skriver inga inlägg. All tid läggs istället på läsning, det fungerade förra gången så varför inte nu?
Jag har lite för lite lästid, boken är fantastisk (A hundred pieces of me) men jag hittar inte tiden. Motivationen för läsning är dock relativt hög, den lär bli högre när jag har mig paus också misstänker jag. Konstigt nog.

Den kommande veckan blir kanske ganska intensiv också, men det är inte riktigt klart ännu. En veckas paus kanske blir två, men jag kommer tillbaka och kommer antagligen ha mycket jobb med att gå igenom allas inlägg!
Skriv gärna en kommentar med länk till inlägg om det är något jag missar som jag borde läsa när jag kommer tillbaka; tävlingar, listor, recensioner eller bara allmänt bra inlägg!

Tills dess: må ni få fantastisk lästid med böcker som ni verkligen kommer tycka om!

2 kommentarer: