lördag 12 april 2014

En vecka kommer att bli två + överraskning

Hej igen!
Läsveckan har varit mycket bra hittills, Dillons bok är utläst och jag har påbörjat Pappersstäder av John Green.
Men en veckas bloggpaus kommer bli två, jag hoppas nämligen kunna visa ett projekt som jag jobbat med ganska länge redan nästa helg. Om allt går vägen är det så det kommer bli!

Så häng kvar! 1 veckas tystnad till, sedan drar det igång med full kraft igen. Vågar jag viska *tävling/utlottning*? Jag tror jag gör det och hoppas på det bästa, hoppas att jag hinner få klart allt tills dess.

Jag kommer nog att kolla på bloggar under veckan, kommentera och försöka ta igen vad jag missat. Men jag kommer inte skriva något själv, inte mer än förberedelserna ;)

Jag hoppas jag gjort er lite nyfikna! Jag har lagt ner mycket tid på det här projektet och hoppas att det kommer möta mina förväntningar när det är klart.

På återseende!

4 kommentarer:

  1. Spännande!
    Marie i Skåne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag verkligen! Nu måste jag bara hinna klart också!

      Radera
  2. Åh vad spännande :) Nu är jag nyfiken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Jag ska lägga på en rem så att det blir klart till helgen, perfekt påskfirande!

      Radera