måndag 11 februari 2013

Nu har förhandsbokningen inför rean startat!!

Som sagt, CDON har smygstartat rean genom att man kan börja förboka redan nu. Ica MAXI var väl först ut och där kunde man boka för över en vecka sedan (jag har bokat, men vilka böcker det blev får ni vänta och se!). Bokia körde också igång förhandsbokningen förra veckan, men där blev det ingenting. Det titlar jag var sugen på var sådant som jag redan läst....
Väntar med spänning på Adlibris och Bokus.
Det finns en hel del bra böcker på rean men samtidigt känns den lite tråkig. Väntar nog fortfarande på det där "JA, DEN HAR JAG JU LÄNGTAT EFTER!", det har inte riktigt kommit ännu.
Jag var inne på Akademibokhandeln idag och hämtade en liten katalog, den ska jag alldeles strax sätta mig och lusläsa. Hoppas jag hittar något roligt!

Såg att bland annat Himmel över London, Ensamma hjärtan och hemläsa hundar samt Gargoylen var med på rean, det är ju böcker som jag älskar men redan har läst tyvärr. (Länkarna går till mina recensioner). Men det är mina tips till er om ni inte har läst dem!

På tal om något helt annat så har Enligt O en tävling där man kan vinna ett pocketfodral, jag är med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar