onsdag 5 mars 2014

Jag älskar paketavier!

Beskrivning från Adlibris:
"Clary kämpar för att rädda sin mammas liv, men för att få hjälp måste hon åka till Glasstaden, Skuggjägarnas stad i hemlandet Idris. Men att ta sig in oinbjuden i staden är förbjudet enligt Lagen, och att bryta mot den kan straffas med döden?
Kärlek är en dödlig synd och gamla hemligheter kan visa sig vara livsfarliga, när Clary och Jace tillsammans står upp mot Valentine, den ondskefulle före detta skuggjägaren som också är deras pappa!

Stad av glas är den tredje delen i serien "The Mortal Instruments". De tidigare delarna heter Stad av skuggor och Stad av aska. "


Min kommentar
Tredje boken i Mortal Instruments-serien. Jag måste verkligen se till att få tag i bok ett nu! Grymt sugen på att läsa dem! Tack Bonnier Carlsen!

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt? =) Alla dessa nya böcker som man riktigt längtar efter att läsa. Fick hem 2 nya böcker jag med som jag vill slänga mig över men läser redan 2 stycken andra som jag måste läsa ut först.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superhärligt! Det där med att det enda som hindrar en från att kasta sig över böcker är att man redan kastat sig över ett antal som man först måste läsa ut är ett sånt bokälskar-problem! Men visst är det härligt? :)

      Radera