söndag 8 december 2013

Bokligt julklappstips - 24

Beskrivning från Adlibris:
"In this third collection of over 60 comics, you'll be treated to the hilarity of "Dear Sriracha Rooster Sauce," "The Crap We Put Up with Getting On and Off an Airplane," "Why Captain Higgins Is My Favorite Parasitic Flatworm," "This Is How I Feel about Buying Apps," "What it Means When You Say Literally," "7 Things You Really Don't Need to Take a Photo of," and much more. Along with lambasting the latest culture crazes, Inman serves up recurrent themes such as foodstuffs, parasites, unicorns, as well as technological, news-of-the-day, and his snarky yet informative comics on grammar and usage. Online and in print, The Oatmeal delivers comic hilarity without any lumpy goo."

Min kommentar:
Alltså, jag skrattar alla redan! Om den här boken fanns i ett av mina paket under granen i år så skulle jag skratta innan jag ens läst första sidan. För att inte tala om dem som kommer på besök och får se den här titeln i bokhyllan, jag förutspår många skratt och härliga minnen!

Finns hos Adlibris, Bokus och CDON.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar