söndag 3 november 2013

Läsplanering november

Jag satt och pillade med bilder jättelänge men av någon anledning ser de jättekonstiga ut när jag laddar upp dem (gryniga och av dålig kvalitet, fast de inte är det egentligen). Så nu får det bli en läsplanering utan bilder! Synd tycker jag, men vad kan man göra?

Läsplanering:
Häxserien:
-Häxpojken
-Häxbrygden
-Häxkatten
-Häxdoktorn
-Häxguldet
A Game of Thrones
-Kommer inte hinna läsa ut den, men jag skulle vilja komma igång med läsningen igen.
Fördelarna med en kollaps
-Hoppas jag kommer igång med den här ordentligt.

Det är många bloggare där ute som verkar ha det segt när det gäller läsflytet, en del har till och med lagt ner bloggandet ett tag. Tråkigt! Men jag kan inte klandra någon, känner mig ganska seg läsmässigt själv. Hoppas jag kan komma tillbaka och ta bokhyllans olästa böcker med storm nu i november, håller tummarna!

Förresten, se till att kika in på bloggen den 15:e november, då startar något som kommer bli kul! :)

Åh, en sak till. Jag längtar till julen. På det där sättet som man bara kan längta efter just julen, det sättet som förtränger stressen och de långa resorna. På DET sättet! Jul <3

6 kommentarer:

  1. Vad härligt! Jag längtar också enormt efter julen just nu! Sitter och filar på en jultävling jag ska ha på bloggen, vilket dämpar längtandet lite i alla fall. Får inte julpynta än för sambon tyvärr haha ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul med tävling! Ska hålla noggrann koll på din blogg när juletiden närmar sig alltså ;)
      Jag vill också pynta redan nu, men det finns restriktioner här borta också. Men första december säger jag bara!! ;)

      Radera
  2. Jag längtar med efter julen :) November är en sån där helt onödig månad men december tycker jag om, längtar efter snö faktiskt :) älskade a game of thrones, hoppas du hinner få den läst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Längtar också lite efter snön :) Hoppas också på att få den läst, den är ganska tung.

      Radera
  3. Kan nog hålla med om att det är trögt med läsandet just nu, (även om jag inte är bokbloggare ), jag lyssnar mer på böcker i stället. Perfekt med lurar i öronen när stormen viner och man rastar hundarna ;)
    Just nu rullar Michael Mortimer, Jungfrustenen... ganska bra så här långt.
    Helena.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag funderar på att börja med ljudböcker, det har inte varit något för mig tidigare men man kanske borde pröva ändå :) Hoppas den fortsätter vara bra och att läsandet lättar!

      Radera