onsdag 18 september 2013

Malins bokiga bekännelser

Tog denna från Lenas Godsaker!

Så här går det till:
Själva meningen med ”bokiga bekännelser” är att varje person som gör den ska tänka efter vad som har hänt i sitt liv och sedan berättade om de största sakerna som är relaterade till böcker och läsning. Det kan vara allt mellan himmel och jord, man sätter gränserna själv för vad man vill dela med sig av – glöm bara inte att namnge inlägget som ”‘ditt namn’ bokiga bekännelser”. När man väl har ”bekänt” så ska man tagga vidare 5 stycken andra bloggare, och sedan meddela dessa personer att de har blivit utvalda! Svårare än så är det inte.

Hemligt bloggande
Det finns 3 personer i världen, förutom jag själv, som vet vem jag är och att jag driver den här bloggen. 

Varför
Jag vill kunna skriva precis vad jag tycker och tänker utan att bli ifrågasatt irl. Vill helt enkelt ha en fri miljö. Inser att man kanske inte blir så ifrågasatt som bokbloggare, så det finns en chans att jag "kommer ut" en dag. 

Dåtid
Jag har under en period av mitt liv arbetat i en bokaffär. 

Har aldrig läst
En enda zombiebok. Skäms lite och ska absolut försöka ändra på den saken. 

Är barnsligt förtjust i
Harlequin-böcker. Feelgood och lyckliga slut, kan vara det bästa som finns ibland. 


Det här med att tagga vidare.. Känns som om att jag är sist med att göra en enkät igen, så tagga er själva om ni inte gjort den än!

4 kommentarer:

  1. Var länge sen jag oxå läste Mannen som kunde tala med hästar men då gillade jag verkligen boken och jag har gillat filmen oxå :) Harlequin deckarna gillar jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De och läkarromanerna är nästan bäst tycker jag (i alla fall just nu :P)

      Radera
  2. Jag hade en Harlequin period jag också! Då var det sådär riktigt sliskig historisk romantik som gällde haha! :) Nu tycker jag faktiskt att de har börjat med att par utgivningar som jag till och med kan stå för att jag läser t.ex. Alice i Zombielandet *pik* grymt bra! En annan riktigt snuskigt bra zombiebok är givetvis Varma kroppar, du kommer inte ångra den boken det vågar jag personligen garantera ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ;) Läste historiskt förut, men inte nu längre :P Jag ska genast kolla närmare på detta ;)

      Radera