onsdag 6 februari 2013

Ny medlem i bokhyllan!

Bokhyllefamiljen blir bara större och större, det är inte mig emot: här får alla plats!

Denna gång kom tillökningen i form av Bared to you - Sylvia Day. Efter att jag läst hennes bok Synda och insett att nästa bok (Älska) inte kommer ännu på ett tag så kunde jag inte hålla mig, jag hittade den här och tyckte att den verkade ha potential. Läste även en positiv recension om den för inte så länge sedan, så då var allt klappat och klart helt enkelt!

Beskrivning från Adlibris:
""Gideon Cross came into my life like lightning in the darkness... " 

He was beautiful and brilliant, jagged and white-hot. I was drawn to him as I'd never been to anything or anyone in my life. I craved his touch like a drug, even knowing it would weaken me. I was flawed and damaged, and he opened those cracks in me so easily...
Gideon knew. He had demons of his own. And we would become the mirrors that reflected each other's most private wounds...and desires.

The bonds of his love transformed me, even as i prayed that the torment of our pasts didn't tear us apart...
"

Har stora förhoppningar på den här boken, vill verkligen inte bli besviken så nu håller jag tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar