måndag 25 februari 2013

Lässtatusuppdatering

På nattduksbordet ligger följande:
Dödsritten av Maggie Steifvater
Status: läsningen har stagnerat lite när det kommer till den här är jag rädd, hoppas på att jag ska få ett ryck och läsa ut den snart. 
Lost dogs and lonely hearts av Lucy Dillon
Status: Ev av mina favoritförfattare, hon fångar mig varje gång och så pass bra att jag bestämt mig för att läsa om alla böckerna, fast på engelska. Hittills går det himla bra och jag tror att den inte ska ta allt för lång tid att läsa ut. Fast läsning på engelska tar, för mig, lite längre tid än vad svenska böcker gör. 

Konsten att få mentala superkrafter - Henrik Fexeus
Status: Läser max, MAX, 10 sidor på en kväll. Mer orkar jag inte med. Det är bra läsning men det är mycket och ta in, något som gör att denna mastodont på över 400 sidor kommer att ta ett tag. Kanske är klar till sommaren?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar