fredag 28 december 2012

Bokhyllans medlemmar har nått sitt slut

Igår publicerade jag den sista bokstaven i Bokhyllans medlemmar.
Jag började det här året och jag slutade det här året, och vilket år det har varit!
Sedan jag började har det självklart hänt en hel del på bokfronten, en del böcker har fått lämna bokhyllan (snyft) och vissa har tillkommit (yay!), sedan har jag några gånger lyckats köpa med mig begagnade boktitlar som jag redan hade sedan innan (suck).
Det jag vill komma till är att det kommer att komma en ny omgång av Bokhyllans medlemmar någon gång, när undrar ni? Imorgon? Definitivt inte. I januari? Nepp. Någon gång i sommar? Kanske, vill ha lite mer ändring i bokhyllan först (någon mer än jag som spanat in det kommande årets utgivning?).
Hur som helst.
Tack för en fantastisk omgång av Bokhyllans medlemmar och alla era trevliga kommentarer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar