tisdag 10 juli 2012

Gör bloggen lite mer somrig..

Hur mycket jag än gillar mitt hösttema så inser jag att det kan vara trevligt att ha något som passar den nuvarande årstiden bättre!

För visst är det härligt när sommaren kommer, det enda som är synd är hur fort den tar slut. Jag känner bokstavligen hur sommaren glider mig ur händerna, hösten kommer vara här alldeles för snart.
Kalla mig negativ, men det är så det känns.

Tillbaka till designen, jag AVSKYR bakgrundsbilderna som man har att välja på, de är hemska. Man kan lägga upp en egen, MEN då får bilden inte vara större än 300 kb. Vill de att man ska lägga upp fula gryniga bakgrundsbilder eller vara tvingad att ta deras bilder?
Känns lite som att välja mellan körsbärslikören eller romchokladen i aladdinasken: sadistiskt och man är säker på att någon sitter och gottar sig över valet man tvingas göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar