fredag 13 juli 2012

Day 25 – A character who you can relate to the most

En karaktär som jag relaterar till, och ganska mycket därtill... Det krävde en stunds betänketid kan jag säga. Men till slut kom jag på det!

Ni kanske tror att jag valt Melanie/Wanda på grund av bilden? Nepp, så är det inte.
Det är Ian. Mannen som först är naiv och som bara gör vad han förväntas men som sedan öppnar ögonen för att verkligen se hur saker och ting ligger till. Han ändrar sitt tänkande och vågar säga att han hade fel, att de alla hade fel.
Jag gillar honom, han känns öppen och ärlig och representerar de delar av mig som jag gillar och de som jag avskyr.
Han kan öppna ögonen och tänka om, men innan dess så följer han bara strömmen. Han är bestämd och skyddar de han älskar, men har ett hett humör och plågar sig själv en hel del. Ja, det var några exempel.

Tycker du att det var konstigt att jag valde en man trots att jag är kvinna?
Kommentera gärna och berätta vilken karaktär du relaterar mest med!

Ian och jag stämmer på inga sätt överrens helt, men jag ser drag hos honom som jag känner igen mig i och sådana som jag ser upp till/ser ner på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar