fredag 1 juni 2012

Sammanfattning Maj


I Maj månad hann jag läsa:
Hur ska vi leva? Etik i egennyttans tid - Peter Singer 
The two towers - J.R.R. Tolkien
Silence - Becca Fitzpatrick 
Mitt klimatkatastrofala liv: Carbon Diaries 2015 - Saci Lloyd 
The secret of happy ever after - Lucy Dillon 
The Hunger Games - Suzanne Collins 


6 böcker varav 1 stod på Läsplaneringen 2012

Den bästa boken var "Mitt klimatkatastrofala liv", helt enastående bra!


Månadens besvikelse var egentligen ingen av dem, men om jag måste välja någon så blir det "The secret of happy ever after", den var lite för förutsägbar helt enkelt.

Mest förvånande eller uppseendeväckande var "Silence", trodde aldrig att det skulle bli en sådan sträckläsning utav det.

Faktiskt väldigt nöjd med den här bokmånaden, jag kom över några riktigt bra böcker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar